„Üdvözlöm! Köszönjük hívását! Ügyfélszolgálat: 1-es gomb, pénzügy: 2-es gomb. Ha ismeri a kívánt melléket, tárcsázza vagy várjon munkatársunk jelentkezésére!”
Ha valaha is intézett már ügyet telefonon, bizonyára az Ön számára is ismerősek a fenti mondatok. Az ilyen előre programozott, ügyfelek hívásait kezelő automata menürendszert IVR (Interactive Voice Response) rendszernek hívják, amely felhő-alapú telefonközpont szolgáltatásunk része.
A sokak számára ellenszenves funkció (amennyiben jól paraméterezik) rendkívül hasznos ügyfélkezelő megoldás, hiszen mind a hívásokat fogadó cég, mind az ügyfél számára rengeteg időt takarít meg. Nem kell 2-3 ügyintézőnek elmagyaráznunk, mit is szeretnénk elintézni, hiszen a megfelelő billentyűk megnyomásával azonnal kompetens személlyel tudunk egyeztetni.
Kiszolgálói oldalról jelentős költségcsökkentés érhető el, hiszen a tipikus kérdések automatikus megválaszolásával, a menürendszer optimális beállításával az ügyintézők terheltsége csökkenthető és az ügyfelek kiszolgálása is gyorsabb, hatékonyabb, növelve elégedettségüket.
A kényelmi funkciók segítségével a cég vezetői is fontos információkhoz juthatnak. A rendszerből egyedi hívásstatisztikák nyerhetőek ki (vesztett hívások aránya, fogadott hívások száma, hossza), melyeket kiértékelve fokozható a működési hatékonyság, növelhető a bevétel.
Kérjen tőlünk díjmentes tanácsadást, melynek keretében szakértőink felmérik a lehetséges igényeket és felhő-alapú telefonközpont megoldásunk részeként személyre szabott javaslatot teszünk Önnek!