Kényelmi szolgáltatások
Optimálisan beállított VoIP telefonalközpont = mobilitás, hatékonyság, megbízhatóság
Az Intellicom VoIP szolgáltatása nem pusztán kedvező díjtételekkel és egyszerű működéssel segíti vállalkozását. Felhő-alapú telefonközpont megoldásunk számtalan kényelmi funkcióval áll cége rendelkezésére, ezek a prémium szolgáltatások vállalkozása működését hatékonyabbá teszik. Gondolta volna, hogy az Intellicom által fejlesztett VoIP telefonalközpont olyan tevékenységek kapcsán támogathatja Önt, mint
- az irodák, telephelyek egy telefonhálózatba szervezése,
- a profibb megjelenés partnereik felé (beérkező hívások, megrendelések egyszerűbb kezelése),
- az elvesztett hívások számának minimalizálása,
- vezetői döntéstámogató adathalmazok kinyerése a rendszerből,
- a jogszabályoknak történő megfelelés?
Melyek a legfőbb, hatékonyságot növelő funkciók?
Közös telefonközpont: lehetősége van arra, hogy földrajzilag eltérő helyen lévő irodáit egy virtuális telefonhálózatba kösse össze, így a kollégák ingyen, mellékként tárcsázva hívhatják egymást. Ezzel nemcsak egyszerűsödik a hivásindítás, de a céges telefonköltségek is jelentősen csökkenhetnek.
IVR (Interactive Voice Response) rendszer segítségével tehermentesíti kollégáit, pénzt és időt takaríthat meg. Nincs elvesztett hívás, ugyanis a bejövő hívásokat egy, az előzetes igények alapján felprogramozott hangmenü fogadja, melyben a hívó fél nyomógombjai használatával tudja kiválasztani a számára megfelelő menüpontot.
Egyedi hívásstatisztikák lekérdezése: fontos vezetői döntéstámogató funkció, mellyel a kimenő- és bejövő hívásokról akár mellékszinten exportálhatóak az adatok (hívások hossza, mennyisége, státusza stb.). A lekérdezés elvégezhető manuálisan is, de egyedi igények alapján a VoIP telefonalközpont automatikusan is el tudja küldeni.
A hívások rögzítése funkcióval meghatározott ideig tárolja a rendszer a telefonközponton zajló hívásokat, mellyel az érintett vállalkozások megfelelhetnek esetleges jogszabályi kötelezettségeknek. Mivel a hívásokat akár évekig tároljuk, szolgáltatásunk a partnerekkel folytatott vitás helyzetek rendezésében is segítséget nyújthat.
Hangposta szolgáltatás: a rögzített üzenetet a rendszer hangfájlként, e-mailben elküldi a felhasználó számára.
Céges telefonkönyv, hívócsoport szolgáltatások: a mellékekhez nevet rendelve a felhasználók könnyebben érik el egymást, emellett a munkatársak mellékei azonos csoportba rendezhetőek, melyekhez egyedi hívásszabályokat rendelhetünk (pl. az értékesítő munkatársakat egyszerre csöngeti meg a rendszer).
Amennyiben innovatív megoldásunk felkeltette érdeklődését, írjon nekünk, szakértő kollégáink állnak rendelkezésére!